Super Mario är beroendeframkallande!

Var ju hos Malin igår och spelade Super Mario Bros 3 på Wii, och blev ju helt såld =) Det var ett sånt där spel som man köper online och har det på Wii:t sen, så det var vi ju tvugna att göra igår kväll. kostade typ 100 kr för att köpa 2 spel, så vi köpte megaman oxå. De här gamla spelen är ju så mycket roligare än nya tycker jag! Men frusterad till tusen blir man ju, är i 3:e världens just nu och kommer inte förbi den sista borgen, får snart spasmiska ryck, så nu fick det bli en paus! =)

För er som inte kommer ihåg hur det ser ut


Kul är det i alla fall och detta skulle jag ju köpt för länge sen! Vi var även en sväng på stan igår, kollade lite affärer, hittade ett duschdraperi på Lagerhaus som jag blev kär i, så upppiggande på nått sätt, blir helt glad av att gå in i badrummet nu =)


Idag ska jag och Malin promenera in till stan och ta en fika, och det var världigt viktigt från Malins sida att hon kom hit först och gick med mig härifrån till stan ifall det skulle hända nått =) Alla är så oroliga och söta! Jag har ju fått för mig att födandet kommer att ta så himla lång tid, men det vet man ju inte...? Jag kan ju få värkar nu och så är hon ute vid 11 ikväll tex, you never know? Men enligt min bild av det så tar det typ dygn, så därför känner jag ett stort lugn över när det drar igång, att det då är jättelångt kvar tills hon är ute. Appropå värkar så kom det ju inget mer igår..hade bara som nån slags mensvärk i magen konstant, men den var inte så jobbig utan jag klarade ju ha den utan att tänka så mycket på det. Vill ju att de ska dra igång rejält snart, så vi får träffa vår lilla tjej! Har så mycket tankar och bilder framför mig hur hon ser ut, vem hon är lik, hur hon kommer att vara.....helt perfekt såklart! Ja ja, det hjälper ju inte att tjata har jag märkt, får gå på det mer fysiska, promenader och trappor mm.

Nu dags för käk!

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0