Tråkig dag!

Hur är det möjligt att ha så tråkigt egentligen...? Har ioförsig inte försökt göra nått för att inte ha tråkigt heller..har inte haft nån energi idag bara. Har sett på SOS sällskapsresan, det var det jag orkade. Diskat lite och tvättar en maskin just nu...bara massa tråkigt idag. Men vet inte vad jag vill göra för kul heller....få barn kanske ;) Pratade med en i mammagruppen förut och hon hade redan fått, en liten kille, hon skulle haft denna veckan egentligen men fick 20 februari....jag vill med! Har mer eller mindre ställt in mig på att hon ska komma på söndag, den 8:e, har haft det i huvet under hela graviditeten, men fråga mig inte varför...vi får väl se om jag har rätt! Hon har sjunkit ner lite nu iallafall, har känt ett tryck neråt ett par dagar men har inte märkt att det lättat däruppe men igår när Jocke kände på magen så tyckte han den va annorlunda och då upptäckte jag faktiskt att det hade sjunkit lite, inte så mycket men det kan ju vara på gång.

Bra på tv:n idag, det gillar vi! Först det tragiskt pinsamma Den rätte för rosing sen Desperate housewifes och sen Christine. Gött att veta var man ska befinna sig ikväll, bänkad vid tv:n med en godispåse, och vänta på en bättre dag imorgon med lite roligare händelser. Carita var sugen på en sväng till Ikea, så det kanske kan bli det samt sola kroppen lite. Sitter och funderar på mat idag, och kom på att det ska bli hemmagjort mos med hemmagjorda köttfärsbiffar, lät inte det gott eller vad..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0