Mars månad = lillan kommer

Idag har det varit en riktig slappdag, gott det! Vi gick upp typ halv 12 och sen åkte vi till Siba och köpte en kamera. Den fanns ju inte hemma då men vi betalade och gjorde klart så är det bara att hämta den senare nästa vecka. Har vart så förbannad på våran förra kamera för den var så extremt dålig så det ska bli skönt att få en ny! Videokamera känns lite svårare, vet inte vad vi ska ha och hur mycket vi ska lägga på den, så vi avaktar lite. Får väl låna mamma å pappas i början eller nått..? Har haft så sjukt ont i ett finger idag....vaknar ju ofta av att mina händer är bortdomnade för att de är svullna, så det brukar ta emot att knyta handen med en gång, men idag så är det ett finger som inte vill böja sig och det gör ont i det. Undrar vad det är? Känner mig allmänt svullen och färdigbakad nu faktiskt, tycker hon ska komma ut nu till veckan, har faktiskt inga andra planer så det skulle passa bra! =) Känns bra iaf att man nu har gått in i mars månad och att det faktiskt kommer att hända snart, nu denna månaden!

Min bakfulla älskling


Nu har vi precis haft det sista kalaset för Jocke. Hans farmor och Åke och pappa med familj var här, samt deras hundar Dino och Tulo. Så nu är jag trött på tårta och kakor. Hans farmor hade med sig lite kläder till lillan, lite som hon stickat bland annat, så sött :)



Igår efter kalaset körde jag grabbarna till 30 årsfesten och sen drog jag och hämade upp Malin och Carita och åkte till Madde. Där blev det lite melodifestivalen och mys. Agnes låt var ju bra, men den där Star pilot låten lät ju precis som en annan låt ju, det kan väl ingen ha undgått, bara att byta ut start a fire mot get you higher eller nått sånt, Dåligt! Tjejerna drack ju lite vin och blev sugna på att gå ut nånstans så det blev en sväng till arena bar för lite vin och ett glas isvatten till mig. Alltid lika trevligt att träffa tjejerna =). vid halv 1 tiden drog jag och hämtade Jocke och Anders som kände sig klara med festen och sen blev det sängen! Lite bilder från igår och mitt antagligen sista krogbesök innan lillan kommer ut =)




Nu blir det nog slappande resten av kvällen, kanske står det en pizza på kvällens meny, vi får se! Får nog bli en film oxå om vi hittar nån bra.. tror inte jag har sett Beckfilmen som går ikväll så det kanske blir den.

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Har inte heller nått planerat i veckan förutom tandläkarbesök & BM-besök på fredag så det hade inte suttit fel med ett besök till bb ;)

2009-03-01 @ 21:01:56
Postat av: C

Va fina ni är mina flickor!! LÄNGTAR SÅÅ EFTER ER!!!

2009-03-01 @ 22:08:41
Postat av: C

kan vi inte ta och äta frukost allihop på fredagen?? Ifall du ligger på BB så kan vi ju komma dit med picknickkorg :)

KRAM!

2009-03-01 @ 22:10:21
Postat av: Marina

Carro: Picknickkorg på BB låter ju kanon, vi försöker spika det! =) Annars gör vi som vi bestämde igår! 10 möts vi!



Cissi: Ska oxå till BM på fredag men det är ju inte så viktigt, hellre BB =) Tänk om vi får samma dag??

2009-03-02 @ 09:50:32
URL: http://meandmyroom.blogg.se/
Postat av: Martina

de där med händerna hade ja oxå! angelica med... de är att du har svullnat så att nerver kommer i kläm och de domnar då du tex sover. ja fick jätteont i fingrarna som att de va stukade. jobbigt, men snart e de ju borta!:)

2009-03-10 @ 10:58:42
URL: http://larinaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0