Bildupdate och dagen!

Idag har det varit en bra dag. Nelly har vart glad hela dagen och faktiskt sovit från 13-18 med ett litet avbrott för mat en halvtimme typ! Vi var och fikade med mammorna på Coffehouse, det nya hänget för oss mammor =) Det är riktigt lugnt och skönt att vara ute och fika med mammorna och deras bebisar, man skulle kunna tro att det är kaotiskt och skrikigt, men det är det aldrig, utan de är så lugna och sover mest så vi mammor snackar mest och fikar precis som det är tänkt! =) Efter fikan var det ju naturligtvis dags för en sväng genom butikerna, och det följde med 2 klänningar, leggings och ett jättefint linne med hem! Blev så himla nöjd oxå, brukar mest känna mig halvnöjd med mina köp för att det antingen var något basplagg eller så var det nått billigt som jag köpte just för den anledningen, men denna gången är jag supernöjd. Båda klänningarna är jättesköna, snygga och sitter perfekt, kan inte bli bättre!

Måste gå, matdags för Nelly. Har gjort en liten bildupdate över de senaste dagarna som ni kan kika på =)

Klänningen jag ska ha på dopet



Linnet jag köpte idag ( Båda från Kappahl av alla ställen!)



Första badet i badkaret






Test av bärselen, tyckte "sådär" om den, men damsugaren är kul!




Test av närbildsfunktionen på kameran





Kommentarer
Postat av: Josefine

Roligt med bilder :)

Det uppskattas här bortifrån skogen!

2009-05-11 @ 22:45:01
URL: http://jkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0