Dagen!

Idag började dagen med babymassage, det var mysigt! Denna gången gjorde vi hela massagen utan problem, hon var så harmonisk, Inget bajsande och inget skrikande =) Sedan pratades det lite om diverse saker och sen var det dags för väga och mäta, lilltjejen är redan 58,2 cm och väger 4245 g, hon följer sin kurva som supermodell, lång och smal =)

Efteråt gick jag och några tjejer till stan och käkade lunch. Det blev Coffehouse by George, ett av de ställen man kommer in med 3 barnvagnar. Men jag tycker om de stället faktiskt, sjyssta fåtöljer och väldigt barnvänligt! Efter det blev det en sväng i affärer, hittade ett par jättesöta byxor till Nelly.

Så här glad är jag över mina nya byxor






Igår gjorde ju vi ett tappert försök att göra avtryck på Nellys händer och fötter. Jag var iväg och köpte fingerfärg och en platta att trycka på, men tänkte inte på att lilla fröken Nelly typ aldrig öppnar sina händer utan de är ju konstant knutna..?! Så det gick ju såklart inte, det blev ett litet kladdigt avtryck som man inte direkt kan identifiera =) Men fötterna gick bra så den som jag tänkte göra tavla av fick bli med hennes goa fossingar!



Nu är det kvällsmys, vilket innebär tv tittande i soffan med sällskapssjuka Nelly i famnen *mys*

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0