En dag på stranden!

Idag har varit en underbar dag! Började med en morsdagspresent från Nelly som hon såklart har varit på stan och fixat =) Jag fick badskum, body scrub, bodylotion och ett doftljus, mycket välbehövligt nu innan man ska fixa brännan! Vi tog sen och packade ihop oss och har spenderat dagen på stranden i mariebergsskogen, helt underbart. Nelly har legat i skuggan på en filt och jag i solen. Känns som det inte var första gången vi gjorde det ;) Hoppas verkligen att det kommer att bli en fin sommar så att vi kan vara ute mycket, jag å skruttan.

I fredags kom ju mamma och pappa, Martin och Johanna hit och det blev grillkväll med lite wii-spelande och sånt, det var trevligt. Fick ju födelsedagspresent i förvägoxå eftersom vi inte ses när jag fyller. Ett jättefint halsband + ring som jag tittat ut ( haldband från m & p och ring från broder med familj, så tack tack! =) )

Nu blir det nog ett hopp in i duschen och svalka sig lite, känner mig lite bränd.

Bye Bye!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0