I got you!

Imorse när Nelly vakna och jag tog henne från sin säng för att mata henne så la jag henne i våran säng och helt plötsligt så vände hon på sig. Hon har gjort det innan men då har det varit lite lutning, men det var på plant..? Jag skyndade mig och hämtade kameran såklart :)

Så här såg det ut, lite mörkt bara!




Ja vad har man gjort sen sist....ännu en babymassage och sen lunch och fika med mammorna. I tisdags blev det även en fika med Carita, som ska överge oss här i karlstad för vårt grannland Norge. det tycker vi inte om =( Men jag förstår ju henne såklart och hon kommer ju hem på helgerna! Som ni kanske förstår av mina inlägg så är det fika och shopping som står på min dagordning VARJE dag, börjar tröttna lite smått, eller ja... min plånbok gör väl det tillslut =P Tänkte ta mig några dar till Ed snart och "hänga" lite med Cissi och Alfons, får se när det blir. Annars så är det väl dopet jag kan fixa lite med...inbjudningskorten kom på posten igår så de går med posten till gästerna idag, sen har jag fixat lite fina papper från panduro som jag ska göra placeringskort av, kul kul! Nu ska jag snart hjälpa Carita slänga lite skräp men vi hörs!

PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Martina

wow! Är inte de väldigt tidigt att vända sej?? Liam är iallafall inte i närheten :) HAn bara ligger som en klubbad säl jämt haha... Vilken dutig liten tjej! Henne får du nog speinga efter tidigt.

Tack förresten för den fina komentaren! :)

2009-05-14 @ 18:51:07
URL: http://larinaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0