Nu är det helg!

Inte så stor skillnad för mig men alltid lika härligt med helg ändå! Hoppas bara att vädret blir bättre än det varit idag. Tog mig ut en sväng imorse men det började ju spöregna typ och Nelly somnade ändå inte så det blev bara en halv timme. Sen kom Erika och barnen hit och hälsade på, trevligt! Sen har jag inte gjort så mycket, försökt att söva Nelly och mig själv en sväng men det var ju inte så lätt.....man kan ju missa nått och det är ju farligt =) Hon vill verkligen inte sova på dagen....igår gick jag och mötte jocke när han slutade jobbet för att jag tänkte att DÅ kommer hon ju sova, men icke. Jag undrar ju hur det går att låta bli att sova när man blir så mysigt nerbäddad och gungad..? Tur hon sover på natten i alla fall!

Ikäll blir det kanske en sväng till grabbarna, de kanske skulle dricka nåra öl och jag har ju inget för mig så vi hänger nog på dit en sväng.  Nu dags att fundera på vad det ska bli för käk idag??

Trevlig helg!

Foto: Christoffer Krook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0