Partyprinsessan!

Igår kom ju Lina till stan så jag å Nelly mötte henne vid tåget och sen gick vi och käkade frukost med Carro och Carita. Det var ju helt underbart väder igår, va på stan hela dagen igår, såå skönt. Det avslutades med lite dricka på Casanovas uteservering som hade sol! De andra drack ju såklart öl, gottegrisar!

Senare på kvällen blev det lite fest hos Carro, och jag tog med mig Jocke och partyprinsessan Nelly som var kvällens mittpunkt, så trivs hon gott =) Vi gick sen när Nelly började bli trött och de andra skulle börja röra på sig, mycket trevlig kväll med tjejerna blev det i alla fall och ett glas vin fick jag, smakade mycket gott! Känns bra att kunna ta ett glas vin utan att behöva tänka på att pumpa ur mm. De sägs ju att man kan ta ett glas vin medan man ammar men det känns inte så bra så det tänker jag inte göra! Men ett glas vin går ju ur på 3 timmar så igår matade jag ju henne precis innan så då visste jag ju att hon inte skulle behöva mat på ett par timmar, plus att jag hade urpumpat med mig, så det funkade ju bra. Man känner sig ju lite syndig men varför egentligen..?

Igår kom vi ju hem ganska sent så Nelly kom i säng runt 12 kanske, och sov hela natten till 7 i morse, duktig tjej. Hon brukar vanligtvis lägga sig runt halv 11 och sova till 6 så hon är riktigt duktig på natten. Väldigt skönt för då slipper jag gå runt och vara trött på dagarna!

Idag blir det lite solande och fika på nån uteservering på stan sen ikväll blir det ju att se på Eurovision song contest, är inte alls insatt i år men det kan ju vara kul att se på, och intressant att se hur det går för Sverige..?

Kram!

     

Se så stadig jag blivit i nacken!



Sötis =)



Gammelfarmor Ulla var på besök



Kommentarer
Postat av: marita

Vilken söt tjej du har??

2009-05-18 @ 09:05:03
Postat av: marina

Tack! :)

2009-05-19 @ 09:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0