sova....??

Ne...det är inget för vår lilla tjej, det har hon slutat med! Igår kanske hon sov 45 minuter på hela dagen och somnade inte förräns klockan 12 igår kväll efter mycket gungandes i famnen, och vaknade flera gånger inatt. Idag har hon sovit lite mer men fortfarande alldeles för lite känns det som för att vara så liten!  Hon är ju vaken nu med såklart. Det har bubblat endel i hennes mage det senaste och hon bajsar ganska sällan nu så jag vet inte om det är nått som irriterar henne som gör att hon är vaken..?? Men det känns som hon skulle gråta mer och gny mer om hon har ont nånstans...?? Aja, det är inte lätt att förstå sig på de som liven!

Nu är snart helgen slut, har gått fort som vanligt. I fredags blev det en sväng till Robin där det var lite förfest. Jag och Nelly var bara där en stund sen gick vi hem och såg på film och käka godis. Jocke var kvar och drack öl och kom hem med världens äckligaste andedräkt.....!! De hade käkat 1/2 kg vitlökskorv....och det kändes! Han behövde inte ens va i samma rum för att jag skulle känna det...riktigt galet var det....kan nog fortfarande känna lite doft om jag luktar riktigt noga =) Ne då men det var riktigt illa iallafall! Inte nog med det så har hans snarkningar blivit värre så idag har jag vart och köpt plåster till hans näsa som han ska prova. Så inatt hoppas jag att vi alla får sova gott, utan snarkningar, vakna bebisar och vitlöksdoft!

I lördags blev det fika med Carro, Carita och Robin på dagen sen blev det grillande på kvällen. Satt ute på balkongen och det var riktigt behagligt och mysigt där ute. Längtar sååå till sommaren! Sitta ute på kvällarna, sola och bada på dagarna, uteserveringar, dricka vin.. mmmmm, snart är vi där!

Till veckan som kommer är det inte så mycket inplanerat, imorgon är det att träffa mammorna för en fika och promenad, sen är det babymassage igen på onsdag annars vet jag inte..? Sen kommer Lina till helgen, ska bli kul =) Blir nog lite tjejmys på lördagen då, och kanske att jag hänger med dom ut...har inte bestämt än, tänkte att jag kan ju hänga med utan att dricka men jag vet ju hur roligt det brukar bli, tyvärr, Dansa nykter är ingen hit! Får se hur jag gör.....?

Sängen nästa, godnatt!




 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0