Tradera-sjuk!

Har för några dagar sen upptäckt tradera.....not good! Har ju ofta hört folk tjata om tradera och att de sålt och köpt grejjer där men jag har aldrig känt mig intresserad, förrän nu! Började med att buda hem ett par röda converse till lillskruttan för 100 spänn, billigt å bra, men sen gick det utför och jag buda 450 spänn på en Chanelväska jag inte ens ville ha.....! Hur dum får man vara egentligen...utan att knappt läsa om den så tryckte jag på LÄGG DITT BUD och jag fick den!  Fick typ hjärtklappning och tänkte att jag ska nog inte sitta på tradera mer, jag är ju inte klok, kan ju lägga bud på vad som helst känns det som =) Men jag ska försöka komma ur väsk-budet om det går.....?

Förutom att sitta på tradera i helgen så har vi i fredags tagit det lugnt med film och godis, Taken blev det, mycket bra faktiskt tyckte jag. Sen i lördags var jag och Jocke på stan och strosade lite samt tog en fika, sen på kvällen blev det pizza och spelkväll med Johan och Robin. Och idag har vi vart och storhandlat mat och sen var jag och Nelly på fika hos Carro, trevligt! Carita var oxå där och det bjöds på ananaspaj, det är ju såå gott!

Nu blir det mata Nelly och se på X-men ( Jockes val såklart!)

See you!

Nelly provar solglasögon inför säsongen ;)



Fika med mina älsklingar




Nelly och Carro myser



Föresten, tack moster för den fina sovpåsen!



Kommentarer
Postat av: christoffer

vilken jätte kopp med kaffe! Nelly får ju plats i den:O

2009-05-25 @ 00:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0