Veckan som varit!

Nu känns det som det var så länge sen jag uppdaterade om saker som hänt så nu vet jag inte var jag ska börja..? Jag var ju i Ed i början av veckan och hängde med Cissi och Alfons, samt hälsade på familjen. Skönt att komma hem lite, det känns ju som att jag gör samma saker varje dag här hemma så det var skönt med lite miljöombyte. Kul å va med Cissi och Alfons eftersom de är lika gamla och det händer samma saker i våra liv just nu i princip, Vi har ju endel av tjata om även om vi inte bara pratar bebisbajs och matning mm. =) Jag åkte tillbaka till Karlstad på onsdag morgon eftersom jag skulle på läkarbesök med Nelly då, allt såg bra ut och hon hade växt till 60 cm nu! Vikten hade inte gått upp lika mycket men det beror nog på att jag helammar henne nu och det blir väl kämpigare att få ut maten nu så hon nöjer sig väl med mindre, men det trodde dom skulle ge sig och att det kunde vara så nu i början, vi får se!

Sen var jag ju på festen med jobbet i onsdags kväll, det var jättetrevligt, och vi hade ju tur med vädret. Carina hade ju dukat  utomhus och solen sken som bara den som tur va. Så det blev grillat med lite vin och trevligt sällskap, det är ju inte så ofta vi träffas allaihopa!

Idag har jag och Nelly bara myst, har ju vart så tråkigt väder ute så vi har hållt oss inne. Vi gick ur sängen runt halv 12 tiden, det var skönt med sovmorgon. Sen är de ju så mysigt att bara ägna sig åt henne oxå, oftast på dagarna är det massor man ska göra, men idag har all uppmärksamhet varit på henne, och det tycker hon om! Sen när Jocke kommer från jobbet ska jag in till stan en sväng, har lite grejjer jag ska fixa och kläder jag ska prova och det är lite lättare utan henne. Annars inga planer, blir nog en lugn kväll med film och godis.

Nu ska jag göra mig i ordning men vi hörs!

Kärleksparet håller handen :)



Bilder från festen










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0