What to do?

Idag är väl inte riktigt lika händelsefull som igår känns det som. Lite halvdåligt väder och ingen är ledig! Igår var det full rulle från det att vi gick upp tills jag slocknade i soffan igår kväll. Jag och Malin började dagen på Bergvik med lite shopping, hittade massa fint faktiskt så det var bara att ta upp plånboken, och den gick varm igår kan jag säga. Köpte bland annat en snygg skjortklänning, en störtskön munkjacka, en jättesnygg tröja på Gina. När vi kom ut från Bergvik upptäckte vi att det var jättevarmt ute så då käka vi lunch ute i solen och sen drog vi in till stan och kikade vidare där samt tog en fika på waynes uteservering. Nelly fick sig en liten solhatt, känns som det är nödvändigt om man ska ta upp henne när man är ute, iallafall med det vädret som var igår, det var ju helt underbart varmt! I like it! =)

Men vad ska man hitta på idag var ju frågan..? Nelly sover just nu, helt unbeliveable, så egentligen borde jag passa på att fixa lite grejjer. Sen blir det nog en liten film kanske, hon äter ju så fruktansvärt sakta så man måste ha lite aktiviteter medans man matar henne. Brukar sitta med datorn eller prata i telefon, men idag förnyar vi oss med en film, Mr brooks.

Jag och Jocke har lite planer på G som jag ska berätta så fort jag vet om det blir av, Känns spännande men konstigt ;) På torsdag vet jag nog mer!

Hej sålänge!

Skön låt



Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter spännande..nu blir man nyfiken :) Förlovning? Bostadsbyte? :)

2009-05-26 @ 16:20:47
Postat av: Anonym

Marriage in the city hall? Eller kanske samtidigt som Nellys dop :)

2009-05-28 @ 22:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0