Hej hej!

Nu är jag i Ed sedan i torsdags och hälsar på. I torsdags va det teekväll hos Cissi och ikväll ska jag gå bort till Marika och ta ett glas vin med henne och några andra tjejer. Carita kommer oxå, ska bli såå kul!  Så lättvindigt när Marika bor så nära så då kan jag lägga Nelly först vid 8 och sen gå bort, då sover ju hon för natten och ingen behöver "passa" henne på det sättet. Ska bli trevligt att träffa tjejerna :)

Annars går det bra, Nelly tar sig en middagslur och jag bara degar, men vi saknar Jocke såklart! Men imorgon ses vi :) Det är helt lagom med 4 dagar, längre blir lite för mycket, sen saknar man honom mer för att man vet att han är långt borta! Dom har nog haft sjukt kul i all fall!

Hittade lite bilder på pappas dator


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0