Hitta den!

Hittade jackan till Nelly :) Sandra ringde mig när jag va på stan igår och sa att hon höll en sådan i handen, så jag sprang dit och köpte den! Jag va ju där bara några dagar innan och då var 68 slut men de hade väl fått in igen. Nelly kommer bli såå söt!

 

Mammorna (några av dem) har vart här på fika idag, de va trevligt! Vi har ju försökt att träffas de som kan varje onsdag ute nånstans men nu är ju inte vädret så kul så nu får vi börja va inne istället. 5 st blev vi här idag, några va sjuka och andra hade andra saker för sig, brukar ju vara ca 9 st om alla är med, kul kul! Såg att sommaren med Göran går som barnvagnsbio föresten, så det lär vi ju gå på! Var föresten på bio i måndags. Jag och Jocke lämnade Nelly hos tant Carro och gick på senaste Beckfilmen, helt ok men inget speciellt. Men skönt att komma ut lite själva, bara synd att vi gjorde det mest osociala man kan göra när man väl är ensamma =) Nästa gång kanske man ska gå ut och käka mat istället.

 

Imorn åker ju jocke på grabbresan till London och jag åker till Ed, kommer sakna han ju! Han kommer hem på söndag igen. Men jag får väl att göra i Ed med fikor mm så det går nog ingen nöd på oss. Det blir tekväll hos marika imorn kväll, blir mysigt. De är ju inte så ofta man ses längre så det är skönt att kunna träffas lite mer än bara en snabb fika för en gång skull. Sen kanske vi skulle hitta på nått kul på lördagskvällen oxå och emellan det blir det familjen.

 

Har pratat lite lite om Nelly kanske det senaste, brukar ju uppdatera lite om utveckling mm men jag vet inte om det händer så mycket just nu. Hon har ju sedan ett bra tag tillbaka varit världens gladaste lilla tjej hela dagarna och det är hon fortfarande, så underbart! Hon är även väldigt aktiv men det har hon ju vart hela tiden nästan. Hon står på alla 4 och gungar som hon gjort ett tag, vet inte när hon ska ta nästa steg. Det nya är väl att hon håller på att gå från att stå på alla 4 till att nästan sätta sig på rumpan, annars är det inte så mycket nytt på den fronten. Något annat nytt är att hon har blivit kramig, i like! Hoppas hon blir en såndär kramgo tjej =)


Lite bilder som vanligt


Kul med babysim


Nelly leker med de nya badankorna

 

Nyss upptäckt att hon har blöjja på sig

 

Tjockisen tittar på the voice


Fika med Carro

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0