Modemedveten tjej!

Får lägga till Ugg stövlarna på Nellys utelista. Sådana tyckte hon inte man kunde ha på sig. Hon knep med tårna så att det inte gick att få på henne dom, jag testade vid flera tillfällen men det gick inte, så jag fick lämna tillbaka dom! =( Då slog det mig att jag kanske inte kommer att få bestämma vad hon tar på sig när hon blir lite större...? Va tråkigt om hon blir en sån bestämd liten tjej som vägrar ta på sig olika saker....vet ju att min brorson Jonathan hade bestämda åsikter när han va mindre om vilka kalsonger och sockar han ville ha på sig och inte ville ha på sig =) Jag tror även det gällde olika kläder, sötis! Har föresten världens bästa kort på Jonathan när han va hemma i Ed sist och blåser håret i en speciell outfit, men vet inte om jag får lägga ut den bilden för honom...? =)

Jonathan och Nelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0