Onsdag morgon!

Sitter som vanligt och kollar på the voice med Nellan. Hon har ju skaffat sig en dålig vana att vakna 7 varje morgon. Det är inga problem att gå upp då utan det kommer ut på dagen och jag blir skittrött. Är ju van att hon sovit till i alla fall 10-11 med lite mat emellan, men det är det slut på nu. Och hon tar ju en ganska lång lur mitt på dagen och då tänker jag alltid att jag ska lägga mig en stund och sova oxå men det går ju inte. Det tar ju jättelång tid att somna om jag ens gör det och då vaknar Nelly, härligt man har det ibland :) Det är först nu jag känner av småbarnstiden, trodde faktiskt att de skulle va värst i början, lite sömn mm men då hade vi det ju perfekt. Men jag ska inte klaga utan det är bara att jag får lägga mig lite tidigare på kvällarna. Nelly lägger sig vid 8 tiden och sover till 7 så det är ju inte dåligt, så jag får helt enkelt lägga mig runt 10 kanske istället för 12 som det brukar bli!

Igår va det i alla fall premiär-spring-turen, och det var skönt men samtidigt jobbigt! Det var ju ett bra tag sen jag sprang så jag hade inte väntat mig att det skulle gå lätt direkt. Vi gick till springspåret, sprang och gick hem igen och det tog 1 timme så det är ju ett lagom träningspass. Trodde faktiskt att jag skulle ha massa träningsvärk idag men de är inte så farligt, men jag känner av det!

Idag ska vi till Sandra och Emma på mammaträff! Ska bli skönt att komma ut idag, har ju suttit hemma nu i 2 dagar på grund av Nellys snuva. Men börjar inse nu att snuvan kanske hade med tänderna att göra eftersom hon inte har vart dålig på annat sätt. Hon är bättre nu i alla fall och vi ska ta oss ut :)

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0