Bra helg!

Denna helgen har vart kanonkul! Började med en fredagsmys med Emma och Lina hemma hos Emma. Och på lördagen jobbade jag på dagen, helt ok, men det va inte så mycket folk som vi hade trott så jag drog hem runt 3, myste lite med Nelly, gjorde iordning mig och drog vidare på födelsedagsparty hos Madde och Magnus. Vi blev ett ganska stort gäng, Carro och Johan, Jag, Lina, Emma, Maddes syster Maria med kille Marcus och sen kom Malin å Magnus och malins syter en sväng förbi oxå. Det va skitkul och sen drog vi vidare till Blue moon och dansade resten av kvällen, skitkul :) Va ju över 1 år sen jag va ute och dansade så det va riktigt kul att komma ut igen. Blev en sen kväll och jag va så trött igår imorse. Men tur man har en så go älskling som tog med sig Nelly på promenad och handlade frukost till oss så att jag fick sova en stund till, det var underbart! Sen blev det fika och lunch på stan med Lina, Emma och Carro. Och sen hem och slappade, käkade tacos och såg på ensam mamma söker.

Lina Och Nelly



Idag vet jag inte vad man ska göra...ska lägga ut massa saker på Tradera men det tar ju sån tid och är ju så tråkigt. Behöver även börja packa lite, om 2 veckor flyttar vi ju. Har lite blandade känslor för det, vill inte flytta härifrån som jag säkert sagt innan. Men om man tänker på pengarna och huset vi "snart" kan köpa så känns det bättre.

Har jag föresten sagt att Nelly har fått hjul på sin gåstol? Hon har ju bara haft den och bara suttit i förut men nu har hon fått hjul och hon drar sig runt här i vardagsrummet. Men idag märkte jag att det va inte helt riskfritt, för när jag höll på med frukosten i köket stod hon framför tv:n och tittade och sen stack jag ut huvet och tittade till henne ibland och sista gången jag tittade in då stog hon i full fart att stoppa in ett löv från mitt stora Bonsaiträd i munnen och typ resten av trädets blad låg på golvet...!! Hon börjar visa sin sida som busunge :)




Kommentarer
Postat av: Henny

Söt hon är i sin gåstol. När började ni med den? Får nog bli något liknande för Annie oxå ;)



Ha en bra måndag!

2009-09-14 @ 10:56:50
URL: http://hennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0