Sysugen!

Jag blev väldig sysugen idag. Har massa syprojekt som ligger men det är inte de jag är sugen på utan ett nytt. Eftersom Nelly inte ligger still i gymet längre så behövs en större "plats" att va på för henne. Och va ju hemma hos Sandra igår och hon hade ju sytt ett slags lapptäcke till Emma att ha på golvet och då tänkte jag kanske ta lite inspiration därifrån och göra ett liknande :) Har ju så mycket tyger här som bara ligger så det kan ju va bra att de kommer till användning. Måste bara få hem symaskinen på nått sätt......ska man behöva hämta den själv?

Igår va vi ju som sagt på mammaträff hos Sandra och Emma, de var trevligt som vanligt. Igår blev vi 6 mammor med barn. Det är kul att vi är hemma hos varandra så, man märker ju hur kul de andras leksaker är när man kommer bort. Igår låg Nelly under Emmas babygym ganska länge och bara kollade, medan hon klättrar ur sitt eget och tycker inte de är kul längre. Men det är väl alltid så att andras saker är roligare, men kul att vi hittar på lite saker i alla fall. Sen är det ju alltid fika som gäller och igår va det en mycket god kladdkaka på menyn!

Nu ska jag städa lite och sen en tur in till stan en sväng!


Nelly i Emmas gym på lapptäcket ja prata om!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0