Vi överlevde!

Vi var ju och hoppade igår och det var ju HELT underbart! :) Shit va häftigt altså, jag trodde jag skulle va jättenervös och rädd innan men de va jag inte faktiskt. Det va ju inte så mycket man behövde tänka på själv och den man satt fast i bestämde när vi skulle slänga oss ut så de va bara att haka på :) Vi fick även med oss en kille som övade på att filma hopp, så han gjorde ett försök i att filma när jag hoppade ut, gick sådär men det blev en liten snutt i alla fall och det är ju ett roligt minne för mig att ha. Har inte fått den än men lägger ut den här så fort jag får den.

Idag ska vi flytta. Fick nycklarna i fredags och vi har kört lite saker dit så nu är det mest möbler kvar här så jag hoppas det kommer gå fort. Lina är i stan i helgen med sin arbetskompis Malin så Nelly ska hänga lite med dom när vi flyttar sen. Igår va vi hos Madde på lite tjejfest...ingen direkt fest för mig men jag va där och umgicks i alla fall, trevligt, trevligt! Kul när Lina kommer hit och livar upp det lite, och om två helger är det marknaden så då kommer de till Ed så då ses vi igen, hon är mycket neråt nu, det gillar vi :)

Ne nu får jag ta tag i nått här.

Hörs när vi kommit tillrätta i nya lyan!

PUSS!

Här är jag i luften :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0