www.marinas.nu

För de som inte vet så har ju jag sålt schabloner på nätet, men när Nelly kom så blev de lagt på hyllan lite och det va inte så jättestor aktivitet på slutet så jag tänkte inte så mycket på det. Men hemsidan har ju vart kvar och mailen har strömmat in med beställningar och föfrågningar så jag har sååå dåligt samvete. Tog tag i det idag i alla fall och mailade alla och skrev som det var och bad om ursäkt. Får se om jag får några svar...? Meningen från första början var ju att jag skulle pyssla med detta medan jag gick hemma med Nelly men det är väl egentligen först nu jag känner att jag har tid och lust med det. Vi får se hur det går? Har i alla fall stort intresse från folk eftersom vad jag vet så finns det inget annat ställe du kan köpa schabloner som du själv kan måttbeställa och avgöra mönster/text/bild på själv, finns ju en sida som heter schablon online eller nått sånt men där får du typ bara A4 storlek och måste skrära ut schablonen SJÄLV, då är ju själva grejjen borta, då kan man ju göra schablonen själv typ hemma på oh papper eller nått.

Lite kul att det blossat upp så nu, idag kan man ju köpa klistermärken med mönster och texter typ överallt, men när jag startade detta för över 2 år sedan fanns inget sånt, vilket var anledningen till att jag drog igång det här med schabloner.

Aja, nu ha jag iallafall tagit tag i mitt dåliga samvete så det känns bra, sen får de bli som det blir!


Några av schablonerna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0