Färdigt!

Nu har Jocke varit duktig och tapetserat vårat sovrum. Nu är det bara listerna kvar att måla och mattan att bestämma sig för.....brun har de flesta röstat på och jag var också inne på det, men samtidigt är jag trött på att allt är vitt och svart och sådana torra färger så nu skulle jag egentligen vilja ha en glad färg?? Får fundera lite till tror jag. Men det blev så fint så och det var såå skönt att bli av med den galna tapeten vi hade innan.

Nästa projekt som vi håller på med är att byta ut väggarna i hallen, altså sätta upp nya gipsskivor, och tapetsera och inköpa nya hallmöbler, samt bygga ett skoställ. Sen är jag nog renoveringsnöjd för ett tag :) Då har vi inte heller så mycket kvar ioförsig, bara gästrummet och det kan vänta.

Helgen föresten bestod av en mycket rolig fest med mina tjejer hemma hos Carro, som avslutades med dans på månen. Hade inte vart där sen de byggt om så det var kul med lite nytt, de hade ju flyttat om endel, bland annat schlagerbaren. Det var  en mycket rolig kväll i alla fall!

Söndagen spenderades hos Jockes farmor, i deras sommarstuga, med massa god mat och gottigheter, passade perfekt sådär dagen efter!

Nu är det tillbaka i jobbet igen för både mig och Jocke så nu har vi en sån där leta barnvakts-vecka. Det verkar lösa sig nästan hela veckan men imorgon får Nellan hänga med mamma på jobbet en stund. De har gått bra de andra gångerna så de funkar nog.  Nästa vecka är Jocke pappaledig och veckan därpå ska hon skolas in, min lilla bebis! Kommer gå super tror och hoppas jag!

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0