God morgon!

Jag och Nelly ligger i soffan och söndagsmyser, eller ja, jag ligger och hon sitter på mig, samtidigt som jag surfar lite och Nelly ser på barnprogram. Har luggit här några timmar nu och snart är det dags att väcka Jocke från hans sovmorgon!

Igår hade vi en jättetrevlig kväll hos Sandra och Jonas tillsammans med Sofia och Anders och våra tre busungar. Det funkade kanon denna gången också och barnen sov så sött, medan vi tjötade, tog ett glas och innan det blev det hämtmat från Tom Yam. Vid 2 tog vi bussen hem, och Nelly vakna 07.24 imorse, och jag hade nitlotten att gå upp! Men det var helt lugnt faktiskt då hon inte kräver så mycket mer än barnprogram och någon att sitta på :)

Medan vi satt där igår började vi smida kommande planer för oss 9. Utlandssemester, Sunne vattenland, Lisseberg var några av förslagen, men det slutade med att vi tar och börjar med några timmar på Nöjesfabrikens Leklandet idag! :) Har aldrig vart där men det ska va kul för alla åldrar har jag hört, vi får se på det! Blir kul för barnen att leka av sig lite i allafall och för oss också kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0