Jag och Ernst!

Nellan har lagt sig, Jocke åker räkbåt med jobbet och jag kollar på Ernst. Han är riktigt bra tycker jag, han får allt att se så lätt ut. Han är ju lite småtöntig men det får man tänka bort :) Det han gör blir snyggt, och man blir inspirerad! Vill oxå bygga massa saker men känner att jag inte riktigt har komptensen till det. Finns SÅ mycket jag skulle vilja göra men behöver nästan hjälp till allt och då blir det inget. Tex så vill jag få ordning på hallen för jag vet att det kommer bli skitbra och längtar tills det blir det, men jag kan inte sätta upp gipsskivor, och Jocke kan nog inte göra det helt själv heller, skulle nog ha en händig man till tror jag. Så det ligger lite på is just nu. Men snart kanske?

Sen är det skostället som jag gjort ritning på, när ska det bli av? Jag kan rita ut men hatar att såga med annat än handsåg så då stannar det upp lite också. Men vi får se vad som händer till helgen, meningen var att vi skulle åka till Grebbestad med mamma och pappa men jag vet inte om vädret kommer att va bra. Så kanske blir det en bygghelg hemma istället, vi får se. Först en sista jobbdag för veckan, och Nellan ska till Ullabulla och busa, där trivs hon!

God kväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0