Nelly the dagislover!

Ja Nelly ÄLSKAR dagis! Så är det bara, hon springer in på dagis och det var knappt att Jocke fick ett hejdå idag. Hon gjorde 3 dagar förra veckan då Jocke var med sen dess har hon vart själv. Och hon SOVER där också, det var väl de man kände innan att det kanske skulle krångla lite men hon har sovit sen första försöksdagen.  Det känns verkligen kanon!

Helgen spenderade jag och Nelly i Ed medan Jocke fixade upp nya väggar i hallen här hemma. Duktig min man! Det var ju monsterrace i Ed så på lördagskvällen hängde jag med Marika på fest i sista minuten och det var riktigt kul! Det var Rydell & Quick som spelade på fotbollsplanen, det var öltält och MASSA folk. Det kändes inte som vi var i Ed, det var nog Eds största happening på länge tror jag. Kul att det blev så lyckat!

Om man ska gå till nått tråkigare så har min morfar gått bort. Han har haft cancer länge och blev bara sämre och sämre så det var ju väntat, men tråkigt såklart! Så på fredag ska jag till Halden på begravning :( Inge roligt med begravning.

Det blir en intensiv dag för mig då, tur och retur karlstad - Halden, och sen åker jag, Malin och Madde vidare till Stockholm för en helg med tjejmys hos Lina. Ska bli superkul, och så roligt att alla kommer! Hon har nämligen bjudit in till tjejfest med tema Silver & high heels, vet inte vad jag ska ta på mig??? Får ta en raid i garderoben.

Go kväll!




Kommentarer
Postat av: johanna utter

tråkigt att höra det med er morfar. hoppas allt är bra med er annars!

2010-09-03 @ 23:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0