Sleepover i Västra skagene

Denna helgen har varit mycket trevlig och mysig och effektiv! I fredags blev det mys hemma bara, såg på i love you philip Morris, jag somnade då tyvär, men jag tyckte ändå att den va lite för trög. Allt det roliga som trailern visade, visade filmen de första 10 minuterna typ och resten va nästan drama tyckte jag!? Men å andra sidan såg jag ju inte klart den så den kanske var skitkul i slutet?

I lördags tog jag och Nellan och höll oss borta hemmifrån när Jocke tog ner väggarna i hallen. Så vi shoppade loss på stan. Tyg till Nellans soffhörna, ett älghorn till nellans rum att hänga galgar på, lite kläder till mig och lite annat smått och gott. Kvällen/natten spenderade vi med Sofia och Sandra med familjer i Sofias underbara sommarstuga precis vid vänern på västra skagene, tror jag det heter? Jättemysig kväll men grill, vin, roligt spel (sequence), verkligen lyckat! Vi sov där tills idag och drog hem på förmiddagen.

Idag har Jocke fått ner resten av resterna i hallen och jag har måttat ut alla delar till skostället och sen har Jocke sågat ut alla delar så nu ska vi bara bygga ihop det, måla, lacka och sen är det klart! De nya väggarna kommer upp till helgen, så då passar jag och Nellan på att åka till Ed över helgen. Mys!

Från gårdagen

Värdinnan!



mingel på altanen








Fin bild på våra busbarn! En under bordet, en i soffan, och en smider planer på golvet :)




Samma stol med samma leksak!?




Den fina utsikten




Medan Emma sover så sött i sin säng, står Nellan på golvet och sover?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0