Vad tror ni?

Jag har bestämt ny tapet till sovrummet som jag sa, Jocke var tveksam till den men han lät mig bestämma ändå snäll som han är! Jag gillade den från first sight som man säger! Den känns så där sober och behaglig men ändå mönstrad, färgglad men i dova färger som kommer bli perfekt fint i vårt sovrum. Allt är ju vitt i sovrummet för övrigt, sängen, garderoben, de andra väggarna så den här kommer bli en glad prick i rummet :)

Vad tror ni?




Ska man ha turkos eller brun rya på golvet tro?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin tapet :) ville ha gått för brun rya :)

2010-08-01 @ 23:40:56
Postat av: M.

brun rya hade jag tagit! :) men jag kör alltid det mest "sAFE" och det kan va trist oxå

2010-08-02 @ 20:11:14
URL: http://larinaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0