Working girl!

Ja det är inte så mycket som händer just nu. Jag jobbar för fullt och det är skitkul! :) Trodde aldrig jag skulle känna så här inför ett jobb, att det ska bli kul att komma till jobbet, men det gör jag! Hoppas inte det bara är för att det är nytt bara? :)

Nellan är hemma med Jocke sista veckan nu, sen på måndag är det dags för inskolning på dagis. Känns som det är dags för lite daglig stimulans i Nellans liv. Hon har börjat freaka ur lite smått och visa tendenser till en vildunge som hon inte tidigare varit. Not good! Inte så farligt som det låter, hon är ju mestadels den mest underbara, men ibland kan det ju avvika ;)

Imorgon är det dags för tjejkväll igen, denna gången hos Madde. Myspys!

Sen på lördag är det dags för sleepover i Sofias stuga på hammarö med Sofia & Anders, Sandra & Jonas och våra små liv. Kommer nog bli en supertrevlig kväll med lek, bus, god mat och dryck och kanske lite spel! Har ett roligt på lager som jag ska introducera för dem!

Nu har jag precis rensat och städat garderoben vilket var väldigt välbehövligt så nu ska jag slappa i soffan innan sängen kallar!

Go kväll!

Såhär sur kan Nelly va ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0