Så mycket bättre!

Har sett på så mycket bättre och det är så bra, DE är så bra! Gillar pluras musik faktiskt, den är skön! Men det är ju Petras mikrofonkåt som sätter sig på hjärnan och den försvinner inte, sjukt bra!

Nu ska jag hyra film på digitalboxen, lättvindigt, tror det blir when in rome, passar på och tar en tjejfilm nu när Jocke är ute på grabbfest. Hoppas den är så där tjejig och romantisk så som jag gillar :) Funderade lite på Dear John också som jag har hört många prata om, är den bra? När man läser om den känns den mest sorglig??

Igår var jag ju på Carinas 50 årsfest, helt underbart! Så vill jag också fira min 50 årsdag, alla vännerna, släkten och arbetskompisarna. Hon hade en toastmaster, 3 rätter, vin, öl, nubbe, spex, sånger, och massa fina tal till födelsedagsbarnet. Till och med Lennart på jobbet var uppe och sa några ord, jättekul! Saken är nog bara den att i min familj finns det inte så mycket "talare" och inte i Jockes heller så jag får hoppas på mina vänner istället. Lina och Malin skulle nog säga några väl valda ord :) Åh Carinas man var så söt och gick upp och sa att han älskade henne osv och det var så sött! Sånt gör att jag smälter romantiker som jag är. Det var en toppenkväll!

Nu blir det lite romantik på tv:n istället, och imorn ska vi nog försöka få till ett julkort på lillskruttan, som för övrigt har blivit av med hockeyfrillan idag så nu har hon nått mer liknande page för att kompensera upp att håret inte riktigt växt lika långt överallt.

Filmtajm!

Hockeyfrillan




Bästaste låten just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0