Alonetime!

Har jag sagt att jag ska till Stockholm till helgen? Helt själv? Ska bli så roligt, jag och Malin är det som åker och hälsar på Lina över helgen. Hoppas på mycket bra väder, lite shopping, uteserveringar och mycket annat skoj! Undrar bara hur det kommer kännas utan Nelly en hel helg, detta blir första gången!

Sen har jag och Jocke bokat en helg i Göteborg oxå, på Gothia Towers, kommer oxå bli helt underbart. Och det blir första gången vi lämnar bort henne så länge, men nån gång måste ju bli den första! Nelly ska vara med mormor och morfar den helgen och gotta sig, blir säkert lite båt och annat roligt! Det känns att det är sommar när man hittar på massa små trippar lite här och var.

Gothia Towers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0