Göteborg, Winnerbäck, Liseberg

Ja nu var man hemma igen efter ännu en helg på vift. Denna gången åkte jag och Jocke själva till Göteborg för 2 nätter på Gothia hotell, Nelly lämnade vi av hos mamma och pappa med lite smått ångest. Men det hade gått så bra så och hon verkade inte ha saknat oss :( Nej då, hon va allt glad att se oss!

I göteborg var det full rulle. Robin, Daniel, Per, Kalle, Johan och Maria var också där så vi var ett gäng vilket var kul! Vi han med:


- shopping på stan, bland annat 2 par skor, solgalsögon, lite toppar och annat smått och gott!

- Ett glas rött i hotellets skybar på 23 våningen. Vi bodde på 22:e, riktigt nice!

- Winnerbäcks spelning i trädgårn, med bland annat Laleh och Melissa Horn. Helt ok, men är inget jättefan va lasse men det var kul!

- Vi avslutade kvällen på Sticky fingers!

- Hotellfrukost! Mums

- En heldag på Liseberg. Shit va kul det är, man blir som ett barn på nytt! Balder var helt klart bäst/läskigast!

- Spelade bort ett antal kronor för att vinna choklad och nått fint till Nellan! Slutade med att jag vann en påse bilar och en gorilla till Nellan som antagligen kostade mer än om jag köpt den från början! Men men :)

- käkade godaste oxfilen med pepparsås, gud va gott! Och självklart ett glas rött.

- Ännu en hotellfrukost, godare än dagen innan och med Måns Zelmerlöf som frukostgäst samtidigt!

- Sen bar det hem för megamys med världens goaste tjej!


Lite bilder

Jag och Maria i Trädgårn




Grabbar




Jag och älskling under spelningen




Jag och Per, "de vågade", åkte uppskjutet




Älsklingen var rädd för vattnet i Colorado


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0