I´m in love!

Hade jag bara haft en sambo, mycket mycket pengar så hade jag köpt en lägenhet på Ulleberg! Det är en gammal skola som de byggt om och shit va snygga och mysiga lägenheter! Vi var där idag och rekade för EM ska göra iordning en visningslägenhet där inför försäljning av bostadsrätterna. Åhhh, de va så fina! Men nu trivs ju jag här hemma och det vara mest 2:or och de kostade A LOT, och egentligen inte helt min stil, så det är inget trånande på det sättet men de va såå fina!

Nästa hus som de börjat med är 3:or och 4:or på allt från 100 till 160 kvm och de fick vi se planritning på och de verkade ju inge tråkiga om man säger så! Sen kommer alla boenden få en relaxavdelning i källaren på ca 300 kvm med pool, jacuzzi, spinninghall, pingis mm. Så lite kär blev jag! :)


Huset

 

Ett av vardagsrummen

 

 

ett av köken

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0