Lovely days

Ja det blir inte mycket bloggande när vädret är så kanon som det varit. Veckan och helgen har varit fullproppad av aktiviteter. Först blev jag nästan sönderstressad av en veckas heltidsjobb utan direkt någon barnvakt. Jennifer hade henne 2 eftermiddagar, Jockes mamma en dag från lunch, Malin hade henne en morgon och sen resten har hon varit med mig på jobbet, oftast sovit sin 2 timmarssömn då men ändå, det har varit stressat kan jag säga. Packa hennes väska, lämna, jobba, hämta, sova, packa hennes väska, lämna till nån annan, jobba häcken av mig osv.. ja ni kanske förstår? ;)

Blev i allafall en välförtjänt kväll på stan med mina tjejer på torsdagen, ett glas vin på Tables nya uteservering och sen mat och vin på Pitchers i solen, det var helt underbart!

Sen på fredagen kom min bror med familj hit och vi var i Mariebergsskogen för lite sol, bad och lek. Sen var det en tur på stan och sen hemma och grilla i det underbara vädret. De sov här tills på lördagen coh sen åkte de hem. Trevligt att ha dem på besök!

Lördagen (igår) roade vi oss med att klippa den ena häcken, vilket var välbehövligt, de växer verkligen som ogräs. Och jag klippte lite gräs för hand med kökssaxen, ha ha! Men det var oxå välbehövligt, för där Jocke inte kommer åt med gräsklipparen blir bara längre och längre! Sen var det kalas för Christoffer och sen var det hem för en ny grillkväll, denna gången med grabbarna och lilla Elsa. Det var underbart väder och man kunde sitta ute hela kvällen med bara ett linne, helt lovely!

Lite bilder från helgen!


 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0