It hurts...




It hurts to breathe because every breath I take proves I can't live without you.




Jag gillar inte det här med breakups! Det är bland det värsta jag vet när det sker bland männsikor jag känner. Min bror och hans tjej Johanna har gjort slut och det är sååå tråkigt. Och jag lider med henne, honom, jag vet inte riktigt vad som hänt men de har gjort slut, och hoppas inte det bara var hans beslut! Känslig som jag har blivit på senare tid så sitter jag här och blir sentimental :(

Man kan ju bara tänka sig in i det själv att man har varit tillsammans med någon länge och helt plötsligt så är det slut, och man kommer inte göra alla de där sakerna tillsammans som man alltid gjort! Och ju yngre man är desto värre känns det tror jag, förstår mycket väl om världens rasar samman! Jag hoppas de hittar tillbaka till varandra istället!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0