Surprise!

Hade en underbar helg som innehöll precis allt! Man kan säga att jag verkligen maximerade en helg! Först tog vi det lugnare än lugnast i fredags, låg till och med i sängen och kollade på en film, och det händer inte så ofta för då somnar vi och det gjorde vi :) Men det var så skönt så det gjorde inget!

Sen på lördagen hade vi en lugn dag på stan, köpte trehjuling till Nelly. Sen runt halv 4 kom jag på att eftersom Jocke skulle ut med sina kompisar och jag och Nellan skulle hänga med Malin på kvällen så kunde ju vi lika väl åka till Ed på den berömda Bästorpsfesten :) Så det var bara att ringa mormor och kolla om hon ville vara barnvakt och det ville hon ju såklart! Vi åkte utan att säga något till nån så alla trodde att inte vi skulle komma och så dök vi bara upp på förfesten hos Therese och man kan säga att de blev förvånade! :) Kul att överaska folk! Kvällen varjätterolig i alla fall så jag är glad att vi åkte.

Söndagen bestod av huvudvärk och liggande läge men senare på kvällen tog vi oss hemmåt och med mormor på köpet! Så nu har hon varit här några dagar och har precis åkt hem. Tog en middag på Via appias skybar innan hon åkte, mycket trevligt ställe, och idag var det ju så fint väder. Vädret gör allt verkligen! På hemvägen tog vi ett stopp hos Nellans farfar och självklart blev det ett dopp i poolen, hon kunde ju inte motstå, trots att det bara var 22 grader idag.

Imorn är det jobb som gäller igen, och efter det förhoppningsvis en grillkväll!

Ciao!

Min badtjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0