Det är fullt!

Mitt huvud är fullt nu! Jag har spenderat dagen i örebro framför datorn, konteringar, verifikat, fakturor, avstämningar and so on! Börjar känna mig lite stressad...nu är det inte långt kvar och eftersom vi ska flytta kontoret till Karlstad nästa fredag så kommer jag mer eller mindre börja mitt jobb redan innan midsommar eftersom då är ju kontoret hos mig. Men det får lösas på nått sätt, vi har ju lagt upp det så att nu under sommaren så får jag jobba lite som jag vill bara jobbet blir gjort och det ska räcka med att jag jobbar några dagar i veckan under sommaren. Jag får väl ta med mig nellan och en back med leksaker och stänga in oss på kontoret om det behövs, sen kan jag ju skicka ut Nellan till hennes favorit Mohammed på jobbet så kan de leka lite :)  Det ordnar sig! Men lite stressad känner man sig ju över den korta inlärningen, har ju bara vart där 3 gånger och ska dit på torsdag igen och sen blir det nog 2 dagar till eller 3 sen ska jag klara detta själv?? Scary!

Helgen har vart bra föresten, grillkväll på fredagen, jobb på lördagen, städat mitt nya kontor, mys hemma på kvällen, söndagen gick åt att grejja hemma. var ju ledig och det fick jag veta först på lördan. Vi monterade våran nya sänggavel, blev kanon faktiskt! Så nu har vi lagt ut den andra på blocket och antagligen är den redan såld, gött! Älska blocket! I lördags kväll la vi ut ett skoskåp och 5 minuter senare var det sålt, och hämtat morgonen därpå, det gillar vi! Eftersom det betyder in med nytt ;)

Imorgon kväll kommer Lina en snabbis så då blir det käk på uteservering och en massa tjat, mysigt! Men först blir det lunch med Sofia och Sandra på stan imorn och lite kik i affärer.

Go kväll!

Vår nya sänggavel Hagalund från EM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0