Det är ingen vanlig dag...

....för det är min födelsedag! :) Känns ju inte att man fyller år direkt och Nelly verkar inte direkt förstå att man ska vara snäll mot mamma när hon fyller år. Hon kom till vår säng vid 3 inatt och har sen dess legat på mig, suttit på mig, röjt runt i hela sängen, och efter otaliga försök att få henne att sova så sket jag i henne och lät henne rumla runt. Tillslut somna hon utslagen i våran fotände. Men vi drog oss till 9 i alla fall så det var skönt! Fick ju paket innan Jocke gick till jobbet och jag blev jätteglad :) Det blev detta:

The Deep Ceremony - en ceremoni som stimulerar alla sinnen
(60 minuter)
En omsorgsfull applicering av en renande cleansing oil för hårbotten som följs av hårbottensmassage och schamponering med noga utvalt shampo. Shu Uemuras unika depsea treatment och oil absolu appliceras och masseras in genom en hårfibermassage. Ceremonin avslutas med en övre kroppsmassage.

Avslutas med föning.



Längtar ihjäl mig tills jag ska göra detta! Nu väntar jag på Carro och Malin som ska komma hit och fika i solen. Sen ska jag och Malin vara här och sola hela dagen och bara gotta oss! Sen ikväll ska nog jag och Jocke ut och käka, myyyys!

Hade en kanonkväll med tjejerna igår föresten. Vi hade spakväll på Malins balkong, gjorde pedikyr, åt tacos och jättegod efterrätt och satt och tjötade, och fick paket, jättemysigt!


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0