Fredagsmys ♥

Idag har jag gjort min första dag på jobbet kan man säga. Dator och skrivar och diverse tillbehör, bokföring och pärmar är på plats. Hade lite strul med anslutningar hit och dit men det ordnar sig nog på måndag. Ska bli så skönt när allt är i sin ordning och jag vet var jag har saker och sånt. Jag är sjukt laddad för detta och det ska bli sååå kul! Nellan fick vara hos Malin och det hade gått galant. De hade gått på stan, tittat och lekt med kooj (skor), Nellans nya ord som hon säger var och varannan mening. Vart i lekparken och busat så Nellan var ganska så trött när vi kom hem :)

Nu står min man i köket och tillagar porterstek till oss, Nellan sover och nu ska vi bara mysa!

Trevlig helg på er!

Nellan med mammas kooj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0