Jädra tjat!

Om det där kungliga bröllopet! Kollat lite på uppståndelsen som går på 1:an och det ser ju skittrist ut så jag tänker inte ödlsa bort min lördagskväll på det i alla fall. Jag kan inte riktigt förstå att det är på riktigt som folk klär på sig konstiga klänningar med massa krimskrams på och tiaror större än de andra. Känns så omodernt och inte på riktigt, typ som det vore en gammal film eller nått. Aja, nog om det!

Jocke är på whiskeyprovning med grabbarna och jag sitter här i soffan och kollar igenom lite jobbsaker samt sneglar på tv:n. Väntar på en film som ska komma vid 10 tiden. Det gick föresten jättebra på jobbet idag, det var ju första gången jag satt helt själv och var tvungen att tänka helt själv, ha ha!  Stötte på lite problem men som jag ändå kände att jag kunde hantera vilket kändes bra, och dagen bara flög iväg! Det är så det ska vara att gå till jobbet!

Nu blir det criminal minds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0