Jobba!

Har haft en kanonmorgon med kanonväder. Jag och Nelly har vart ute nu på morgonen, jag har solat och Nelly har sopat golvet och lite annat bus.


Snart ska jag åka och lämna lillskruttan hos Carro så att jag kan åka och jobba. Det är ju så bra att Jocke jobbar i samma hus som Carro bor så då hämtar ju han upp henne när han slutar och jag kan köra så länge jag orkar på jobbet.

Imorn är det jobb efter lunch igen och sen på torsdag är jag ledig och ska packa inför midsommarhelgen i Ed. Kommer bli en mysig helg med familjen och släkt, vännerna och förhoppningsvis fint väder. (Håller tummarna!) Eftersom farfar gick bort så kommer vi inte längre göra som traditionen att vara i strömstad utan det blir hemma hos farmor istället, eftersom farmor inte längre har kvar husvagnen där. På självaste midsommarafton är det dessutom farfars födelsedag, eller skulle ha varit. Det kommer vara en jobbig dag för farmor om jag känner henne rätt, tur att vi alla kommer att vara där med henne i alla fall!


Farfar och Nelly Midsommar 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0