Lättirriterad!

Dagen började bra med morgonmys med Nellan men sen blev hon grinig och jag med! Irriterar mig på vad folk gör och vad de inte gör och på folk i allmänt! Altså har jag vart på ganska dåligt humör idag. Vart hemma hela dagen förutom en tur till ikea som jag kutade igenom med en konstant gnällig unge. Men jag han få med mig det jag skulle i allafall. Nelly har föresten fått en kindtand, men orkar inte skylla hennes dåliga humör idag på det, men bara så ni vet så har hon fått det! :)

Nu har jag tagit en lång dusch och nu blir det soffan resten av kvällen med världens dyraste godis, bigaråer, mums va gott det är, men shit va dyrt!! Fult namn, låter som någon variant av byrå, en bigarå!?

Imorn ringer klockan 06.15 och upp för att åter igen köra den långa, tråkiga vägen till Örebro, men jag är laddad ändå. Måste ju ta in allt jag bara kan just nu!

Go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0