Morgonmys!

Jag och Nelly sitter under täcket i soffan och myser framför barnkanalen. Nelly sitter helt paralyserad framför tv:n och har samtidigt gjort en armkrok med mig så att jag ska sitta kvar, hon är smart så! Hennes lilla hand som ligger på min arm och som följer med när jag ska skriva här, myyyyys!

Igår blev det mys på stan med Malin, Lina och Emma. Lina bjöd mig och Malin på födelsedagskäk och vin på tempel för att vi fyllt år, snällt av henne :) Så kul att vi hann ses en kväll eftersom hon åkte tillbaka tidigt i morse. Men snart ska jag och Malin åka till Stockholm och hälsa på henne, längtar, jag ska altså vara själv 1 hel helg med mina tjejer, kommer bli underbart!

Idag ska vi inte pyssla med så mycket tror jag, fixa klart Martins studentpresent, få upp lite tavlor i Nellys rum. Skulle behöva till Ikea men jag vet inte om jag orkar det själv. Nelly är ju känd med det stället efter otaliga besök så där vet hon att det är kul att springa runt och då hinner jag inte kolla på det jag ska göra. Och sitta i kundvagnen igenom hela Ikea, det kan jag glömma! Ska nog kolla vad Sofia ska pyssla med idag, hon kanske vill hänga på?

Imorn blir det Örebro igen och på fredag drar jag mot Bengtsfors och brors student!

Hej så länge!

Bjuder på en sommarbild i det tråkiga vädret



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0