Student, jobb och fikabesök!

Nu var det några dagar sen. Mina dagar har vart fullproppade med roliga saker. Har ju varit i Ed och firat lillebrors student, haft tjejmys hos marika, kalas, sen hem igen och fick besök av Jockes faster och farmor.

Nyblivna studenten





Och igår gjorde jag sista dagen i Örebro och jag är totalt fullproppad med saker som jag ska kunna!! På fredag flyttas kontoret hit och från och med då är det mitt jobb. Känns fortfarande helt galet men jag tror på mig själv och hoppas det kommer gå bra! Medan jag var i Örebro var Nelly hemma med Jocke, de klippte gräset och bakade barkis, vilka älsklingar jag har! ;) Puss på er








Nu väntar jag på fikabesök. Carro coh Malin kommer hit en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0