The worrying kind!

Just nu så känner jag mig en smula oroad. Jag vill egentligen "bo" på kontoret just nu och göra så mycket jag bara kan för att känna att jag har total koll på läget. Jag hatar att inte ha det, jag är så planerande/strukturerad av mig och just nu är allt ett stort kaos känns det som. Idag gjorde ju Åsa sista dagen med mig och både hon och jag kände ju att vi inte hunnit gå igenom allt riktigt. Idag gick den mesta tiden åt att göra lönerna så vi han inte så mycket annat. Men Åsa ska vara stand-by på telefon resten av veckan som tur är. Jag tvivlar inte på att jag kommer att fixa detta men jag gillar bara inte situationen jag är i just nu. Om några veckor kommer det säkert kännas mindre oroat. Jag längtar dit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0