Underbara dag! ♥

Man kan ju inte annat än gilla en dag som denna. Solen har skint hela dagen och vi har bara vart hemma utan att ha några planer. Vi började dagen med att gå ut så fort solen syntes till, Nelly hade fortfarande pyjamas, och vi bara slappa, lekte och solade. Sen var det dags för Nellans sovtime och jag fick sola mig i några timmar, underbart!

Sen när Jocke kom hem åt vi middag och sen tog vi en promenad och köpte glass och lekte i lekparken där borta. Nelly åkte rutschkana helt själv och hon var jätteduktig på att försiktigt klättra upp och sen höll vi henne i handen när hon åkte, men sista gången lät vi henne ta sig ner själv, watch: 


 

Min underbaraste underbara! Hon mår trots tänderna väldigt bra faktiskt. Lite kinkig ibland och första natten blev som jag trodde en skitnatt men det börjar nog ordna upp sig. Imorn ska jag ju jobba eftersom kontoret flyttas hit, spännande! :) Så Nelly ska spendera dagen med Malin, de skulle antgaligen dra till Maribergsskogen och se på grisarna. Blir nog en rolig dag för skruttan, kommer väl somna som en stock efter en hel dags lek med Malin :)

 

Nu blir det duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0