Jag och Katrin!

Läste Katrins blogg i morse och fick då se att hon och jag verkar ha haft samma förlossning typ. Akut kejsarsnitt i sista sekunden, inte kunna röra sig utan att det gör ont, inte kunna ta upp sitt barn som gråter, gråter själv för man känner sig otillräcklig mm. Och de där sprutorna som Jocke skulle ta på mig varje kväll för att förhindra blodpropp, usch och fy, jag vet precis vad hon går igenom känns det som! Skillnaden är väl att katrin är lite dramaqueen och tror hon ska dö, är ett vrak som ska söka hjälp etc men det är ju sån hon är! :) Går det några dagar så kommer hon nog över det och inser att allt ordnar sig, så att hon kan njuta av sin lille Ringo. Fult namn föresten, men man har ju vant sig nu eftersom de bestämt de för så länge sen så det känns ju inte konstigt, men fult!

Ska bli väldigt intressant och läsa hennes blogg framöver, med tanke på att allt tjat om tjockisar den sista tiden, hur fet hon har blivit och hur snabbt hon ska gå ner alla kilon. Hon har ju fått det att låta som att hon skulle gå från BB till joggingrundan för att inte spilla någon tid. Nu kommer det nog inte bli som hon tänkt sig med tanke på snittet, det är ju inte bara att börja råköra då! Så antagligen kommer det att ältas i nått kommande inlägg, får se om jag har rätt?

Får se hur lång tid det tar innan hon ser ut så här igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0