Det händer grejjer!

Och det gillar vi! Fick ett mycket positivt besked på jobbet i torsdags som har gjort att mitt huvud snurrar totalt. Men allt är till det positiva och jag är skitglad. Det kommer att ske några omstruktureringar som påverkar mig mycket positivt, mer kan jag inte säga just nu, men jag är GLAD! Och förväntansfull!

Så jag har gått runt i en bubbla de sista 2 dagarna nu men nu har det landat lite och nu är det fredagsmys som gäller. Imorgon är det party med tjejerna, och bästaste Lina är i stan, så det blir kul :)

Men först blir det lite shopping och fikande på stan med brudarna imorn, och kanske en sväng till ikea. Måste skaffa en madrass till Nellans nya säng. Vet inte helt om vi ska sätta upp den nu, om hon är redo för att ligga still i den och inte gå runt och yra om nätterna? :) Just nu är det ju skönt att veta att hon ligger i sin säng och kan inte vara ute på hyss. Jag tänker mest på mornarna, om hon skulle skita i att väcka oss och härja ensam? Ja vi får se, vill ju bara sätta upp den med en gång för den är ju så fiiiiin!

Trevlig helg på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0