Fan va bra!



Var ju på idol och shit va bra det var! Shit va Jay va bra! Jag har vart lite skeptisk till honom eftersom han bara sjungit en viss sorts låtar men igår visade han verkligen att han kan sjunga vad som helst. Han ska vinna helt klart! Tråkigt med hans drogskandal samma dag, måste ju känts pinsamt! Hade ingen aning om att idolerna inte ens får dricka alkohol under tiden de är med i idol!

Men i allafall, det var sjukt roligt att va med på en direktsändning. Så jag kollade nog mer på allt runt om än på själva idolerna :) Ni kan inte fatta hur mycket jobb som ligger bakom, det var ju som sagt en producent som sa till oss och gestikulerade om vad vi skulle göra hela tiden, applådera, bua, osv. 100 kameramän som springer runt som yra höns för att filma i rätt vinkel och sekund. Sminköser som springer runt och sminkar på dem så fort de får möjlighet. Sen är det ju reklampauser i tv:n och då fick vi stand up med Jacob Öqvist samt uppträdanden av idoler som åkt ut bland annat. Och det märktes hur alla intog en roll så fort det blev direktsändning. Jihde pratade ju med oss under pauser och sånt, och juryn pratade också och då blev de ju på ett helt annat sätt, mer personligt till oss som var där. Och fasen va mycket folk det var, och det tror jag inte riktigt man ser i tv:n men det sitter ju folk i hela arenan, nästan ändå upp till taket, så jag förstår att idolerna tyckte de va mäktigt att uppträda där. Jag är helt klart såld och skulle gärna gå på finalen.

brudarna på idol

Tilläggas bör att Carro inte sett på idol så hon visste inte vilka idolerna va, ha ha ;)








Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja men han var ju så bra, o helt underbart o se det live. Visst är det jättetråkigt att det som hänt har hänt men jag håller fortfarande på honom.



Vilken kändis har inte använt droger och man såg verkligen på presskonferensen att han skämdes.



Så Go Jay!! :o)

2010-11-20 @ 22:02:47
URL: http://jossan-jossansblogg.blogspot.com/
Postat av: marina

Ja han är riktigt bra! :)

2010-11-28 @ 12:58:11
URL: http://meandmyroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0