First kiss!

Nellan har idag haft sin första dagispuss, stor dag! :) Det var med alla tjejers "favoritkille" Oliwer, som dagisfröken benämnde honom, och olle som Nelly kallar honom. Alla tjejerna gillade visst honom och idag slog Nelly till med ett försök att fånga honom med en blöt puss. Fröken hade fått fram kameran och tagit kort men hon trodde inte kortet blev så bra, men hon hade fått ett bra kort på när de kramades i alla fall. Min lilla flirtis.

Jag vet inte om jag har berättat att hon har en förkärlek att flirta upp killar i den åldern där de tycker att det är lite jobbigt och inte riktigt vet vad de ska göra. Oftast sker det på din sko av någon konstig anledning. Vid ett flertal tillfällen har hon flirtat upp killar i åldern 25-30 och hon riktigt stannar upp, ler, smilar, vinkar, och det kan hon ju göra med andra också, men skillnaden med de här killarna är att hon inte ger sig, hon bara står kvar där och ler med sitt sötaste leende, blir generad och det går nästan inte att få bort henne, vilket kan bli lite pinsamt för både honom och mig, ha ha!

min två pussgurkor <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0