Kärlek

Har haft en riktig myskväll med kärlekstv. Först ensamma mamma söker där det pirrar i magen när man ser dem nykära och fnittriga. Det finns väl inget underbararare än nykärlek där allt bara pirrar i kroppen och allt känns så bra! Man kan ju ofta längta tillbaka till den tiden när man precis hade träffats, för allt var så spännande då, nu är det kärlek på ett annat sätt, minst lika underbar, men på ett annat sätt bara. Jag kan komma på mig själv le bredare än bredast när jag ser på sånna där kärleksprogram, jag älskart! Jag älskar kärlek! :)

MEN, sen kom Blair i Gossip girl och förstörde min kväll. Såg på avsnittet från förra söndagen och allt var så där mysigt och bra och kärleskfullt tills Blair skulle komma och förstöra för Chuck och hans söta Eva. Skit också! Jag kunde ha fått lägga mig med en sån där mysig kärlekskänsla ikväll, istället blir det frustration. Nu måste jag vänta 2 veckor innan söndagens avsnitt kommer ut på kanal5 play. Hoppas hon kommer tillbaka!?



Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag har gjort en sida så du kan se alla gossipgirl-avsnitt utan att vänta!



http://gratistvserier.blogg.se

2010-11-12 @ 00:00:42
URL: http://gratistvserier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0